Åk med till Tierp Arena 8 augusti

Diabetesföreningen har ordnat en bussresa till Tierp Arena för årets tävling lördagen den 8 augusti och 20 av dessa platser är reserverade åt oss ÅMK-medlemmar. Vi tar första turen med Eckerölinjen på morgonen och sista turen hem.

Bussen stannar till vid Gränby Centrum ca kl 10:30 om man hellre spenderar dagen där, annars rör vi oss vidare mot Tierp Arena där vi håller till kl 12:00-17:00.

Viktigt! Resan är alkoholfri!

Anmäl dig genom att skicka ett mejl till info@amk.ax med ditt namn och födelsetid.

Pris: Resan kostar 20 €, som betalas in till oss på IBAN FI12 6601 0002 2803 11.

Sista anmälningsdag: 30 juli.

Följ vår Facebooksida för att hålla dig à jour!